Tarinamme

Vuonna 2006 myin ensimmäisen autoni – Saab 9-3:n. Ystäväni lainasi minulle osan autoon tarvittavista rahoista, sillä olin jo laittanut likoon kaikki omat rahani. Myöhemmin vuokrasin suuremman parkkipaikan ja sain ajoittain myytyä kolmekin autoa viikossa. Alusta lähtien jouduin opettelemaan lähes kaiken itse – toisinaan kokemukset kävivät kalliiksi ja toisinaan ne olivat opettavaisia.

Vuodet ovat kuluneet ja Riddermark Bil on kasvanut oikeaksi yritykseksi, jolla on useita toimipisteitä Tukholmassa. Toimintaamme kuuluvat nykyään myös rekrytointiprosessit, organisaatiomallit, hallintokokoukset ja kaikenlaiset hallintoprosessit.

Olemme kehittäneet omat suorituskykymittarimme, joista on tullut alan uusi standardi. Yrityksemme on kasvanut Ruotsin suurimmaksi käytettyjen autojen kaupaksi. Olemme luoneet omat tietojärjestelmämme. Olemme lyöneet ennätyksen toisensa jälkeen, mutta yksi asia on säilynyt samana alusta lähtien: lähtökohtanamme on aina ollut asiakas.

Yrityksemme toimintamallin perustana on myydä hintansa arvoisia autoja ja tehdä näennäisesti mahdottomista kaupoista mahdollisia.

Tavoitteenamme on tulla luontevimmaksi käytettyjen autojen markkinapaikaksi niin ostajille kuin myyjillekin. Yhdessä asiakkaidemme kanssa meillä on mahdollisuus saavuttaa tämä tavoite. Lähdemme aina kunnioituksesta asiakasta kohtaan – meitä ei olisi ilman sinua.

– Alexander Riddermark 

Kaikki myyntiautomme Vaihtoautot

Arvomme näyttävät meille tietä

Arvomme auttavat meitä luomaan sellaiset asiakassuhteet, työympäristön ja yhteishengen, joita tavoitteeseemme pääseminen vaatii.

Rehellisyys

Rehellisyys

Avoimuus ja rehellisyys ovat meille tärkeimpiä luottamuksen rakentajia. Niiden kautta voimme luoda asiakkaalle sellaiset odotukset, jotka pystymme täyttämään.

Vastuu

Vastuu

Haluamme aina täyttää velvollisuutemme ja otamme aina vastuun kun se on tarpeen. Kuuntelemme asiakkaitamme kun he haluavat tuulla kuulluiksi.

Kunnioitus

Kunnioitus

Me tiedämme, että autokauppa on yksi tärkeimmistä kaupoistasi ja pyrimme löytämään sopivan vastauksen jokaisen asiakkaamme tarpeiden ja mahdollisuuksien mukaan.

Sitoutuneisuus

Sitoutuneisuus

Pyrimme aina muuttumaan ja kehittymään parempaan suuntaan voidaksemme antaa asiakkaillemme entistäkin paremman kokemuksen.

Turvallisuus

Turvallisuus

Arvomme toimivat yhteisen yrityskulttuurimme perustana. Tämä kulttuuri luo luottamusta ja turvaa sinulle, asiakkaallemme ja takaa näin turvallisen oston.

Historiamme

2006

Alexander Riddermark myi elämänsä ensimmäisen auton Tukholmassa, perheensä kodin edustalla. Auto oli Saab 9-3, jonka ostamiseen hän lainaa ystävältään.

2007

Riddermark Bil -yritys perustettiin ja avattiin autokaupan ensimmäinen toimitila Galopgatanille, Upplands Väsbyyn.

2013

Koko yritys autoineen, varastoineen ja toimistoineen muutti uusiin tiloihin Veddestavägenille. Koko muutto tehtiin 24 tunnissa.

2015

Täbyn liike avattiin ja saimme näyttää, että keskitetyn hallinnon ja ulkoisen myynnin toimintamalli toimi paremmin kuin osasimme edes itse odottaa.

2016

Toimintamalli vahvistui kun vielä kolme uutta liikettä avattiin. Yritys lanseerasi lisäksi itse kehittämänsä RiDe -johtamisjärjestelmän ja saavutimme yhden tavoitteistamme, 1 miljardin liikevaihdon.

Kuinka meistä tuli Riddermark Bil?

Me haluamme tehdä jatkuvasti hieman enemmän. Alan kehittäminen ajaa meitä eteenpäin. Sen sijaan että salaisimme innovaatiomme ja työtapamme muilta, on mielestämme jännittävää ja innostavaa nähdä toisten yritysten jäljittelevän työtapojamme. Kuuntelemme aina asiakkaitamme ja haluamme pyrkiä ymmärtämään heidän tarpeitaan. Kiitos siitä, että meistä on tullut se Riddermark Bil, joka olemme tänä päivänä, kuuluu asiakkaillemme.

Toimipisteet